تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


روانشناسي تبليغات

    روانشناسي تبلیغات

    در دنياي تكنولوژي قرن حاضر وقتي كه مجلهای ( خبري،ورزشي، اقتصادي، اجتماعي، علمي، كودكانه و ... ) را ورق میزنید، به برنامه هاي تلویزیون تماشا میکنید، به راديو گوش مي دهيد، به سينما مي رويد، گوشي موبيلتان را روشن مي كنيد، به ديوارها و ساختمانهاي اطرافتان نگاه ميكنيد و يا به وسايل حمل و نقل عمومي نگاه مي كنيد، اجباراً تحت هجوم پیامهاي تبليغاتي قرار بگیرید که به شما میگویند چگونه وقت خود را بگذرانید یا پول خود را خرج کنید.

    فرقي نمي كند، محصولی که تبلیغ میشود دستگاههاي صنعتي باشد يا لوازم خانگي و حساب بانكي. ولي آنچه مشخص و مسلم است اين است كه تبلیغات، شما را به نحوه پول خرج کردن يا نوعي سرمايه گذاري دعوت و يا تشویق میکنند.

    در هر حال همانطور که ماگیلنر استاد بازاریابی میگوید: با وجود عمومي شدن روزافزون تبلیغات، اطلاعات ما راجع به اينكه رفتار و عكس العمل مصرفکنندگان و يا مشتريان چگونه تحت تاثیر رابطه ایجاد شده بین محصولات ارائه شده با یک سری كلمات و مفاهیم خوشایند قرار میگیرد بسيار كم است.

    مطالعه
    ای که ماگیلنر و جنیفر ایکر استاد اقتصاد بازاریابی در دانشگاه استنفورد انجام داده اند، نشان میدهد که وقتي سازمانها، شرکتها و يا افراد میخواهند در مورد ساخت يك آگهي تبليغاتي تصمیم بگیرند، بایستي قطعاً عکسالعمل مصرفکنندگان و يا بعبارت ديگر مشتريان را در نظر بگيرند.

    ايشان چنين نظر مي دهند كه:


    این مطلب تا کنون 52 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : ,
    روانشناسي تبليغات

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 5 مرداد 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر